قرص آسپرین رو چه تایمی مصرف کنم خوبه؟

۹ پاسخ

قبل خواب میخورم من

بعد ناهار

من بعد از شام می خورم

یه سوال داشتم . دکترتون از رو چی فهمید که خونرسانی کم هست و باید قرص بده ؟

من قبلا گفت شب مدقعه خاب بعد الان گفتن عصرا نمیدونم خودمم

من بعد نهار میخورم

من قبل خواب حقیقتا

من شبا میخورم

دکتر من گفت بعد از ناهار

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی