چه تایمی بهتره این قرص مصرف بشه؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم آهن اخر شب ها.که معده تقریبا خالی باشه بعدشم چیزی نخوری.کلسیم اکثرا روزها قبل یا بعد ناهار که تحرک داشته باشی..ویتامین دی۳ همراه با غذای چرب وچیلی جذبش بهتره.مولتی هم در طول روز بخوری بهتر.مثلا میتونی عصر تنظیم کنی

از دکترت بپرس عزیزم
مثلا من کمبود اهن داشتم چند ماه هم داشتم فروفورت میخوردم ولی بازم پایین بود
داروخونه گفته بود روزی یکی منم صبح ها میخوردم
تا اینکه دکترم گفت اخر شب بخور نه صبح
در عرض بیست روز از ده اهنم رسید به ۳۰ یعنی ترکوند
فقط با یه تغییر ساده تو ساعت مصرف
واسه همین میگم حتما از دکترت بپرس

خیلی خوبه این برند

بعد نهار

برا من بعد نهار گفتن
باید طبق داروهاتون دکتر بگه چ زمانی مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان💙 مامان محمد کیان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی