۴ پاسخ

خوبه طبیعیه

نرماله ولی بیاریش پایین خیلی بهتره

فکر کنم عدد نرمال روبروش زده خوبه

خوبه نرماله رنج ازمايشگاه تا ٥٥٥ ولى مال شما٢٥٨ يعنى نصف رنج حداكثرش

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری