مامانای هم هفته من شما هم هنوز به کسی نگفتید باردارید؟

۱۸ پاسخ

من از سلامت جنين كه مطمن بشم به بقيه ميگم بعد از انومالي انشالله

تا بعد از چله در بیاد خدا بهم بدش نمیگم قبلی ۱۶هفته هفته گفتم دوروز بعد ناکوتش کردن بی شرفا

من اول ب همسرم بعد مادرم چون اسباب کشی داشتم گفتم بیاد کمک بعد همسرم ب مادر شوهرم گفت ک کمک حالم باشه همین 😅

بعدبی بی چک گفتم 🤣🤣ولی نگی خوبه

من به خانوادم گفتم،بعداز سه ماه تو فامیلا اشکار کردم

بالاخره خودشون میفهمن دا

من نگفتم هنوز.فقط خودمو شوهذم میدونیم

فقط مامانا میدونن

من گلم ان تی ک رفتم اوکی بود خداروشکر، دیگه ۱۳ هفته گفتم

من فقط به پدر و مادر و پدرشوهر و مادرشوهرم اول گفتم به بقیه دوست و آشناها بعداز غربالگری اول و سلامت بچه گفتم

من بعد ان تی فقط به خانواده خودمو همسرم گفتم
بعد آنومالی به بقیه میگم

هم فهمیدم باردارم شوهرم به همه گفت 😒🥴

من هنوزم بجز مامان و مادرهمسرم‌ خبر ندارن و خیلی خوبه

بعد سه ماهگی بگو

نگفتیم جز خانواده خودم و همسرم بقیه نمیدونن😂

بعد انتی گفتم

من تا فهمیدم به همه گفتم😐😁

من نگفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترم وخدا داد مامان دخترم وخدا داد هفته یازدهم بارداری
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری