۸ پاسخ

اصلا نترس من الان ۶ ماهم خیلی ترشح دارم اصلا بد نیست

نه عزیزم طبیعیه اتفاقا من رفتم دکتر گفت که اگر ترشحات داشته باشی خیلی خوبه برای سلامتی بچه

من دارم

من دارم خیلی هم رقیق و آبکی

اگ‌بو‌نداره عفونت نیس ترشح طبیعیه، هممون داریم

بله گلم طبیعی

وگرنه مث من بدتر میشه تا این هفته طول می‌کشه و اذیتت میکنه

عفونته بهتره بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیدم 🐣 🩷🩷 مامان امیدم 🐣 🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری