شاید تیرویید داری برو یک آزمایش بده،منم همینجوری بودم هر چی میخوردم جواب نمیداد،آزمایش دادم تیروییدم کم کار بود ،لیتروکسین 100دارم میخورم
لاکسی ژل ک بهت گفتن خیلی تاثیر نداره لاکتولوز بخور شب ک خواستی بخوابی فرداش شکمت کار میکنه من خودم خیلی سفت یبوست میشدم این بهتر اثر میکنه
توشهرمایه داروگیاهی هست ب اسم خاوری یه پماددستسازداره بهش میگن پشم بوی پشم گوسفندداره اونم عالیه نمیدونم داروگیاهیای اونجاداره یانه بپرس
توشهرمایه داروگیاهی هست ب اسم خاوری یه پماددستسازداره بهش میگن پشم بوی پشم گوسفندداره اونم عالیه نمیدونم داروگیاهیای اونجاداره یانه بپرس
منم بارداری اولم مث ت شدم داروخونه بگی شکمت خوب کار نمیکنه مید من دکتر هم رفتم بازم همون شربت داد ولی هنو هم بعضی وقتا همینجوری ام و حس میکنم ی چیزی کنار مقعدم هس
عزیزم اون شیاف براکساییه ک یبوست ذارن ودفع نمیکنن استفاذه زیادشم ضررداره شیاف انتی هموروییدبگیراونو بذارروزی 2یا3بار.بعدمرشربت لاکسی ژل بگیر3قاشق بریزتو1لیوان آب بعدازغذابخورخوب میشی
من هموروئید یا همون بواسیر گرفته بودم اینجوری شده بودم اول باید تغذیه تو درست کنی بعد پماد ضد هموروئید بگیر ولی در کل برو دکتر گوارش بهت میگه چکار کنی
عزیزم حتما حتما از داروخانه شربت لاکسی ژل بخر و بعد هر غذا دوسه تا قاشق بخور که یبوست نگیری،دکتر زنانت اصلا برات ننوشته بود این شربتو؟؟؟؟
بخیه خورده مقعدت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.