انقباض چجوریه ؟سفتی یه قسمتایی با درد قولنج؟؟

۳ پاسخ

درد زایمان که بگیری خودت فرقشو میفهمی چون دردش جوریه که وقتی میگیره می‌دونی درد زایمانه درداش میگیره ول می‌کنه

یک چند لحظه درد میگیره بهتر میشه دوباره درد هی تکرار میشه

سفتی کل شکم با درد ک میگیره ول می‌کنه
تایمی هست اولاش مثلا هر یک ربع شکمت کلا سفت میشه با درد بعد کم کم کوتاه میشه تایم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی