خانما توی هفته‌ی من حس کردن بچه طبیعیه

۳ پاسخ

من تو هفته ی تو بودم یهو حس کردم انگار دلم هری ریخت و حباب حباب تو دلم میزد
همه گفتن نه نفخ داری و اینا
بعد رفتم سونو دیدم بچه هی داره تکون میخوره

چجوری حسش میکنی؟؟

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیستم بارداری