خانما توی هفته‌ی من درد پریود داشتن طبیعیه ؟؟ ۱۵هفته و ۳ روز هفته‌ی ۱۶

۴ پاسخ

وای اره درد دارم منم سه چهار روزه نفخم دارم نگران شدم😢

عزیزم طبیعیه اگر زمانش کوتاهه کاملا طبیعیه واقعا نمیدونم چرا بهتون میگن نه طبیعی نیست.اگر خدایی نکرده لکی چیزی دیدی اونموقع طبیعی نیست

اره عزیزم منم همینطوری میشم اما بعدش خوب میشه

منم درد دارم مخصوصا زیره دلم میخابم خوبم بلند میشم

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیستم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهفتم بارداری