خانما چند هفته برم جنسیت رو بهم میگه؟

۶ پاسخ

من آن تی رفتم ۱۳هفته و ۲روز گفت پسره،دقیق هم میگم درصدی نمیگم،۱۸هفتگی برا انومالی که رفتم گفت پسر
البته پسر از دختر زودتر مشخص میشه و پوزیشن بچه،برا یکی از اقوام بریچ بود بچش تو ۱۸هفتگی هم نتونست تشخیص بده دقیق

همون انومالی دیگه دقیق میگه

من سنو ان تی رفتم بهم گفت دقیق

۱۸ هفته دقیقه

من ۱۷هفته و چند روز رفتم

فکر کنم الان دیگه مشخص میشه، وای اگه می‌خواین دقیق تر باشه بهتره تا آنومالی یعنی ۱۸ هفته صبر کنین

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان مارشمالو🌱 مامان مارشمالو🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری