۳ پاسخ

من واسه بچه اولم رفتم اخرم سزارین شدم اصلا لازمم نشد😂

برای من از پس فردا گذاشتن

من میخوام چند هفته برم تنبلیم میشه 😄

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سیداحمدرضا مامان سیداحمدرضا هفته سی‌وهفتم بارداری