۶ پاسخ

برا یکی دوبارمهم نیس یاماهی یکی....من خوردم

من یکی دوبار خوردم از چت جی پی تی هم که پرسیدم گفت نخوری خیلی بهتری ولی یکی دوبارش عیب نداره، فقط آب زیاد بخور نمکش سریع دفع بشه، که نه فشارت بره بالا نه صورتت پف کنه

نخوری خیلی بهتره اگر دلت خواست فقط،یه کوچلو بخور

نودل كلا براي آدماي غير باردار هم مضره چون سديم خيلي بالايي داره

من یکی دو بار خوردم اگه هوس کردی بخور بنظرم یکی دو بارش مشکل ایجاد نمیکنه

سوپ آماده و نودل و کلا غذاهای کنسروی و آماده خوب نیستن

سوال های مرتبط

مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۴ ماهگی