ضروری هست دربارداری از قرص آهن مصرف کنیم

۶ پاسخ

صد درصد

صددرصددددد

از واجبم واجبتره

بله حتما 🥲دکتر اگه رفته باشید باید تا حالا میخوردین چند ماهه من میخورم

بله عزيزم
من با اينكه آهنم بالاست و غلظت خون دارم دكتر گفت بايد بخورى
اگه نخورى بچه از آهنت استفاده ميكنه
چون بعد اين زايمان داريمو كلى خون از دست ميديم

اره حتما من با اینکه کم خونی نداشتم قرص اهن هم مصرف کردم الان یکم کم خون شدم

سوال های مرتبط

مامان رادوین و وطن❤️ مامان رادوین و وطن❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری