۳ پاسخ

اره واسه وزن جنینه برو زیاد نمیشه هزینش من رفتم ۴۰۰خورده ایی شد

اره سنو وزن هستش واجبه
و هفته های اخر بعد از سنو ی وزن بازم داری

‌بله وزن باید چک بشه کم باشه یک کاری کنی بالا بره .
سونو وضعیتام مهمه.کلا سونوها بعد۲۸همش مهمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد