بچه ها
بتا ۴۴۵.۵ با ۴ روز تاخیر خوبه؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم آره 445بارداریه

عزیزم مبارکه
شما تنبلی داشتی چیکار کردی باردار شدی؟
چندبار در هفته اقدام داشتی؟

اره عزیزممممم مبارکت باشه 😍

ارع خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان بیبی مامان مامان بیبی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان معجزه👩‍🍼 مامان معجزه👩‍🍼 هفته نوزدهم بارداری