۱۵ پاسخ

1404/7/15 روزی که رفتم ان تی و خوشحال ترین بودم 🥰

تصویر

خدارو شکر چشمت روشن برای ماها هم دعا کن

خدابرات ببخشه عزیزم انشاالله ب سلامتی ودل خوش ب اغوشت بگیری برای منم دعاکن چندهفته دیگه میرم انشاالله ک خوشحالترین خاطره توسونوبرام رقم بخوره برام خیلی دعاکن دعازن باردارزوداجابت میشه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

خداروشکر دعا کن قلب نی نی منم تشکیل شده باشه شنبه باید برم سنو🥲

ای جونم خداروشکرررر❤️

دعا کن برا منم تشکیل شه به سختی باردار شدم

به خیر و خوشی برای ماهم دعا کنید❤️

چند هفته رفتی سونو قلب

خداروشکر ایشالا بسلامتی
واسه منم دعا کن ممنون 😞🙏🏻

اره ولی من هماتوم دارم

خداروشکر برا منم دعا کنید

مال من هم تشکیل شد

دقیق چندهفته بودی؟

شکر الحمدالله❤️

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣❤️ مامان 🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۳ ماهگی