بچم سرماخورده بهش آموکسی ۱۲۵ داده.
کسی تجربه ای داره؟

۱ پاسخ

اگه دکترداده مشکلی نداره بده بهش ب بچه من متخصص آزیترومایسین داد

سوال های مرتبط