سلام کیست نو بارداری خطرناکه

۴ پاسخ

من کیست دارم دکترم گفت خطرناک نیست خودش جذب میشه

استراحت مطلق دادهه

از دکترت بپرس بستگی به مقدارش داره

نمیدونم منم تو تخمدان راستم مشکوکن 🥲🥺

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی