بنظرتون کیست خطرناکه

تصویر
۳ پاسخ

نه مشکلی نیست منم داشتم گفت با بارداریت برطرف میشه

فک نکنم مشکلی باشه چون منم کیست داشتم در سونو اولی ک رفتم بعد متخصص گفت چیز مهمی نیس

چند هفته رفتی

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی مامان جوجو علی ۲ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد