خانما کیست خطرناکه واسه جنین؟

۳ پاسخ

من کیست داشتم موقع بارداری قبلی اسمش پارااووارین بود نوع کیستم نمیخوام بترسی اما نابود شددددم از دردش تا یه ماه
دوماهه بودم که دردش شروع شد تا اوایل سه ماهگی که یه دکتر نجاتم داد
با سنوگرافی تخلیه کرد کیستم رو و دکترم گفت خدایی نکرده اگه میترکید واسع بچه شدیدا خطر داشت

نه خودش کم کم با بزرگ شدن جنین جذب میشه از بین میره فقط اگه اندازه اش بزرگه بیشتر استراحت و مراعات کن

اگر بزرگ نباشه فکر نکنم مشکلی ایجاد کنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو علی مامان جوجو علی ۲ ماهگی