سلام خانما این کیست خطرناکه؟؟ و با چی میره؟

تصویر
۷ پاسخ

نه عزیزم خطرناک نیس،منم دارم

چند روز تاخیر بودین فهمیدین کیست دارین

این جواب سونوم بود

تصویر

من دوبار کیست داشتم 59میلی با قرص ال دی کوچیک شد

مال منم دقیقاً سمت چپ بود با همین مشخصات شما

منم تو سونو قلب داشتم تو انتی نبود چیزیم نخوردم دکتر گفت مهم نیست

ن عزیزم خطرناک نیست و خودش میره

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان جوجو علی مامان جوجو علی ۲ ماهگی
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری