خدایا شکرت بخاطر فرشته هام

تصویر
۱۰ پاسخ

وی بقوربان خودا آگاداریان بی و بیان پاریزه 🤲🤲

خدا حفظشون کنه😘
بالش نی نی زیاد بلند نیست؟
من شنیدم بالش نباید بذاری اگرم بذاری خیلی نازک

‌خدا حفظشون کنه

♥️♥️♥️

خدا حفظشون کنه

خدا برات نگهشون داره عزیزم❤️

خدا ببخشه

ای جااان خدا حفظشون کنه😍

ماشاالله بزرک چند سالشه

ای جاااان انشالله مایه سربلندی تون بشن🤲❤️

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان همدم مامان همدم ۷ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی