۱۱ پاسخ

ان شا... قسمت همه ی چشم انتظارا

وای خدااااا چقدر قشنگههههه
ینی منم میبینم اونروزو 😍😭

ای جااان😍😍خدا حفظش کنه💙😍

ماشاالله😍

وای خودا منم یه دونه دالم عشقه😘❤️

ای خدا ماشالله خدانگهدارش دعا کن ماها هم ب سلامتی این چند ماه بگذرونیم

قدم نو رسیده مبارک عزیزم

خدا چقدر قشنگهههه

ای جونم خدا برات حفظش کنه😍

خدا جان 🥹

ای جونم خداروشکر
خداحفظش کنه عزیزم قدمش پرخیر و پر برکت باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهک و ماکان مامان ماهک و ماکان ۴ ماهگی
مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولوم💙 مامان فندق کوچولوم💙 ۵ ماهگی
مامان ارن❤️ایلین مامان ارن❤️ایلین ۱۰ ماهگی