مامانا فشار ١٢.٨نرماله يا نه؟؟

۴ پاسخ

توی هفته شما بله گلم

من هميشه فشارم پايين بوده تو بارداري بعد ميگن فشار نرمال براي خانوم باردار١١

آره نرماله

نرمال تر از این نداریم

سوال های مرتبط

مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی