شیر ندارم چی بخورم

۷ پاسخ

برنج خوبه. قرص شیرافزا هم خوبه. حتما بده بچه ات مک بزنه میاد کم کم

تاسو بقول ما بمی ها 😃خیلی شیرو زیاد می‌کنه

ماهی بادوم

شربت شیر افزا
شیر
خرما
چای نبات
خیلی کمک میکنه

ولی اینکه دو روز اول شیرت کم باشه طبیعیه.باید بچه مک بزنه ک ترشح شیر تحریک بشه

قطره یا قرص شیرافزا داروخونه داره حتما بگیر. خودت مایعات زیاد بخور. آبگوشت و سوپ و کاهو خیلی برا افزایش شیر موثره

رازیانه دم کن
هویج خوبه
شیره انگور عالیه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین👩🏻‍🍼 مامان دلوین👩🏻‍🍼 ۱۵ ماهگی