خانما علایم رفلاکس چیه من بچم خیلی ترش می کنه

۴ پاسخ

من دخترم پنهان داره ترش میکنه بالا میاره شیر نمیخوره خودش رو جمع میکنه کف از دهانش میاد

مگه بچه ترش میکنه اصلا؟

هیچی شیر بالا میاره از دهن و دماغ هر چی خورده نخورده جهشی بالا میاره پرتاب میشه

شیر بالا میارن زیاد

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی