مادراااااا شما شیر ماجان میدین ب بچهاتون؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم

فقط توی غذا مجازه

بله از ۱۱ ماعگی دادم

من توی غذاهاش میریختم قبل از یک سالگی
بعد از یکسالگی کم کم بهش دادم اولاش با یکمی آب رقیقش میکردم الان دیگه عادی میخوره ولی چون شیر گاو یکم سنگینه از مقدار کم شروع کن براش مثلا ۳۰ سی سی

اره.

من ماست و اب میدم از این برند

ن.

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا روزهای ابتدایی تولد
مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی