۳ پاسخ

من دوتایکی نوزادی که سه واحدداره ویکی بزرگ که180واحدداره گرفتم مارک بی بی لندوه ضدنفخ وشبیح سینه مادروهردوتاروگرفت

گلم تو یکی بخر اگه گرفت بعد بهترین مارک بخر
من شنیدم بعضی بچه ها شیشه شیر نمی‌گیرن

همه رو نمی‌دونم
ولی میگن اونت رو اکثرا میگیرن بچه ها
خیلی ام راضی ان

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد