مامانا انبه ضرر داره؟

۷ پاسخ

ن بخور چون طبعش گرمه میگن زیاد مصرف نکنید بخور هفتتم خوبه الان

بخورعزیزم نوش جان عالیه😍😍

نه بخور

چون گرمی داره روزی یدونه بخوری مشکلی نیست بیشتر نباید مصرف بشه

نههههه

من که تو سه ماهه اول همه چی خوردم

من همه چی میخورم به نظرم همه چی خوبه ولی زیاده روی نباید کرد

سوال های مرتبط

مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکلات مامان شکلات ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان محمدزمان🩵 مامان محمدزمان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری