سلام دوستان کسی میدونه انبه ضرر داره

۳ پاسخ

من هر روز میخورم یعنی ضرر داره؟؟؟؟

من که روز درمیون یکی میخورم

سلام کمش اره ولی چون ویتامین Aداره نباید زیاد مصرف شه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری