چرا میگن انبه ضرر داره؟

۹ پاسخ

شاید چون خیلی گرمه

ب شدت گرمه و گرمی و تندی برا بچه خوب نیس

میتونی بخوری ولی کم

من دکترم گفت کسی که دیابت نداره هفته ای یک تا دوتا مجازه

من خوردم عاشقشم دکترمم گف مشکلی نداره

من عاشق انبه ام ولی

بخاطر طبع گرمش

بخاطر گرمی زیادیش ولی دختر عمه من ماشالا روزی یکی میخورد هیچیش نشد بچش به دنیا اومد ۶ کیلو بود یعنی ببین مثل خرس بود 😂

من که میخورم

چون میگن
نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری