۷ پاسخ

من هنو هیچ کدوم از قرصامو رو تایم نخوردمه.

فولیک اسید رو بعد صبحانه میخوردم
الان آهن رو موقع خواب

برا من نوشته بود روزی یکی مثلا یبار صبح می‌خوردم یبار عصر اصلا ساعت مشخصی نداشت

بهتره شب بخوری که بعدش چیزی نخوری تا قشنگ جذب بشه

واسم نوشت صبح ها

بمن دکتر نوشته بود بعد شام

شب قبل خواب بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عزیزگولو🩷🪷 مامان عزیزگولو🩷🪷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ مامان دخملی و تو دلی🤰🏻🫀✨ ۱ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی