خانما میگن فولیک اسید ضرر داره باید نخوریم ؟

۱۳ پاسخ

هرکی گفته گوه زیادی خورده😐

دکتر بری فولیک اسید بهت میده

نخوردنش ضرره بچه ناقص میشه

واجبه

واجبه ک بخوری ...از ۳ماه قبل بارداری تا ۲ماه بعد از زایمان ...هیچ ضرری نداره😘

اگ این میگنا رو پیدا میکردم میدونستم چی کارشون کنم

فولیک اسید ویتامینیه ک مغز و عصب های بچه رو تشکیل میده و تو ماه های اول فقط وقت داری تامینش کنی توروخدا ب حرف این درو همسایه و فامیل گوش نده عزیزم فقط ب حرف دکترت گوش بده

تا سه ماهگی واجب نخوردنش باعث نقض سیستم عصبی و مشکلات مغزی نخاعی میشه برای رشد سیستم عصبی جنین واجبه

عجب🤐

اتفاقا خیلی هم لازمه

مطمعنی باید خورد؟

نه چرا اتفاقا لازم

کی گفته نخوری؟

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری