۳ پاسخ

حتما بخور برای بچه خیلی خوبه

حتما بخور هم برا خودت خوبه هم بچت خدایی نکرده مشکلی براش پیش نیا

نخوردن اسید فولیک باعث نقص جنین میشه نقص لوله های عصبیش میشه و از لحاظ مغزی دچار مشکل میشه خیلی واجبه حتما بخور

سوال های مرتبط

مامان آرین و نهال مامان آرین و نهال هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری