۶ پاسخ

نه عزیزم مصرف زیاد و دوز بالاش باعث میشه

نه بابا چرت و پرته

😐یعنی اینهمه خانم که اسید فولیک مصرف کردن بچهاشون سندروم دارن؟؟؟

نه سندروم داون که نه
ولی یه سریاگفتن اوتیسم اونم واقعا ثابت نشده

نه اصلا

🙄🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری