حتی دکتر دلیری چین دست و فاصله انگشت شست پا رو بررسی کرد که بعدا متوجه شدم برای چک کردن سندروم داون هستش
ببین زده faceبرای من دکتر بررسی کرد تو ستون رو به روش زده نرمال...پرسیدم این برای چیه گفت از رو طول استخوان ران و مدل چشم ،فاصلشون ،ارتفاع بینی و ...تو سونوی انومالی ریسک سندروم رو بازم از لحاظ ظاهر چک میکنیم همچنین علاوه بر اون از روی صدای قلب و وجود سوراخ توی قلب هم احتمال بالا تر میره بخاطر همین تو ازمایشای خون خود برگه سونو رو میخوان
اره عزیزم تو انومالی ام چهره رو بررسی میکنن پشت برگه ام تو ستونا زده ،من موندم چرا خیلیا میگن نه 🫡🫡
سلام مال من انتی ۲/۶ هست خطرناکه
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
تو انتی مشخص میشه
نه توس انتی و ازمایش انتی یا سلفری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.