قرص اسید فولیک خودش میتونه باعث تهوع بشه؟؟

۵ پاسخ

آره من خارجی گرفتم یکی بیشتر نتونستم بخورم

منم میخورم حالت تهوع میگیرم

بعضی موقع حالم بد میشه

والا من هر قرصی میخورم یکم حالت تهوع میگیرم

من میخورم حالمو بدمیکنه

سوال های مرتبط

مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد