خانما نخوردن فولیک اسید باعث چی میشه؟

۵ پاسخ

والا قدیم مادرای ما که چیزی نمیخوردن بخوری بهتره

رو سیستم عصبی جنین خیلی تاثیر داره

میگن جنین لب شکری میشه خدا نکرده

حتما باید بخوری خدا نکرده اوتیسم البته من خودم ۸ هفته فهمیدم باردارم از اون موقع خوردم

برای رشد مغز بچه لازمه

سوال های مرتبط

مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری
مامان ماهلین🐣 مامان ماهلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری