اسید فولیک باعث حالت تهوع میشه

۶ پاسخ

به من اصن نمیساژه هر سری میخورم ۳،۴روز میفتم به حالت تهوع شدید و بی حالی

اره به بعضیا نمیسازه

اسیدفولیک ید تهوع داره

ایرانی میخوری یا خارجی

تو بعضی افراد اره، بین غذا بخور حالت تهوع نمیگیری، من خوردم میگرفتم بین وعده صبحانه میخورم اوکی بود

سلام نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ هفته سی‌ام بارداری