۵ پاسخ

من الان رفتم ۱۶ هفته یعنی نباید فولیک اسید بخورم؟؟.البته برای من رو فولیکه..

من فقط فولیک اسید ۸۰۰ خارجی گرفتم ...کم چی

نه کاملا هم مناسب بود

من اصلا قرص مصرف نمیکنم نکردم ن فولیک ن اهن ن ویتامین

۳ ماهه اول ظاهرا فقط باید فولیک خورد
من ۴۰۰ میکروشو خوردم😂
زیادشم بیش فعالی میاره
یه تیروئیدم میخورم
با همینام کل گوارشم بهم ریختس🫠

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری