من الان رفتم ۱۶ هفته یعنی نباید فولیک اسید بخورم؟؟.البته برای من رو فولیکه..
من فقط فولیک اسید ۸۰۰ خارجی گرفتم ...کم چی
نه کاملا هم مناسب بود
من اصلا قرص مصرف نمیکنم نکردم ن فولیک ن اهن ن ویتامین
۳ ماهه اول ظاهرا فقط باید فولیک خورد
من ۴۰۰ میکروشو خوردم😂
زیادشم بیش فعالی میاره
یه تیروئیدم میخورم
با همینام کل گوارشم بهم ریختس🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.