کیا اسید فولیک نخوردن

۱۱ پاسخ

من ازاول خوردم هنوزهم ادامه دادم بادستوردکتر

من نخوردم

من ازمایششو دکتر برام نوشت که بخورم یا نه چون اگه زیاد بشه سطحش هم خوب نی

حتما بخور سر بچه اولم نخوردم سقط شد ولی بخور حتما

من خوردم دیگ قطع کردم بجاش مولتی میخورم توش اسید فولیک داره

از وقتی باردار شدم میخورم

منم نخوردم

واجبه باید خورد

من نخوردم

من چندین ماه قبل بارداری خوردم و همچنان هم دارم میخورم این سری تموم شه دکتر گفت دیگه نخور کافیه

واجبه حتما تو بارداری باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد