دیر نشده الان برا ختنه پسرم؟🥺🥺🥺

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

نه دیر نیست اتفاقا الان خوبه

نه عزیزم

من دوماہ وپانزدہ روز داشت پسرم ختنہ ش کردیم.. دیر کہ نیست بھترین موقعہ ھست

پسر برادرم شش ماهشه ختنه نکردن هنوز🥲

نه منم دوماهگی ختنه کردم پسرمو

فق زود برو
بعدا بزرگتر میشه بچه اذیت میشه

وقتشه الان

نه عزیزم فقط کمی اذیت می کنه

ن منم تازه ختنه کردم هرچه زود تر بهتر

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۳ ماهگی