۷ پاسخ

من امروز باید برم

منم رفتم ولی ۲۶ هفته رفتم هیچی فقط جفت طول سرویکسو وزن بچه رو اینا برسی کرد

دکترم برا منم نوشته نیمه ی مهر باید برم برای بررسی وضعیت جفتم و وزن جنین

من رفتم سونو وزن ۲۴ هفته

24 هفته سونو نیست آزمایش قنده

سونو مگه هست بازم؟
آزمایش قنده فقط

سونو نرفتم اما هفته پیش آزمایش گلوکز دادم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری