۶ پاسخ

سلام خانم های هم هفته ای من کسی شکمش برزگ شده یانه مال من که فرقی نکرده

عزیزم اگ‌ میگیره و ول می‌کنه ینی انقباض داری و انقباض خوب نیس ..برو پیش دکترت حتمن بگو‌بهش

اگه دکترت هست برو نیست برو بهداشت معاینه بشی

شیاف نداری استفاده کنی به دکترت بگو درد خوب نیست زیاد باشه

اره آن تی رفتی؟

شدیده؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته بیست‌وهشتم بارداری