۲ پاسخ

پس چراگفت دیگه این ماه دارو نخور برای این ماه کافیه فولیکول

نه از بین می‌ره و پریود اتفاق می افته
برای ماه بعد دوباره یه فولی دیگه ازاد میشه اگر بارداری اتفاق بیفته که دیگه هیچ تخمکی آزاد نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری