مامانا
اسم دختر سارای
قشنگه ینی ماه چهارده

۵ پاسخ

گلم این همه اسم چرا سارای؟

قدیمیه عزیزم

چرا مهوا نمیذاری اونم به معنی ماه شب چهارده هستش

اسم منم ساراعه عاشق اسمم هم خیلی قدیمیه هم جدیده هم خوش اوا و قشنگ بین المللی هم هست🤩

مث سارا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی
مامان زندگی🩵 مامان زندگی🩵 ۶ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری