بچه ها هوس ماکارونی کردم تو هفته من خوبه بخورم ؟

۹ پاسخ

بخور.

بچه اولیم خب استرس دارم🥺

منم الان ماکارانی بار گذاشتم هوس کرده بودم

منم مثل تو بودم هوس که نه فقط دلم ماکارونی میخواست از دکترم پرسیدم گفت اره بابا بخور اما زیاده روی نکن مثلا هر روز بخوری اونم چون یه کوچولو یوبوست میاره حتما با سبزی یا سالاد بخور که فیبرم بهت برسه یوبوست نشی

اره چرا بد باشه دلیل هس؟

چرا باید بد باشه 🤔

اره چرا بد باشه

اره بخور

اره بابابخورید

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۲ ماهگی
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی