سلام خانما بلاخره زایمان کردم

۱۶ پاسخ

سزارین بودین سخت نیست

به سلامتی عزیزم خوشحال شدم برای منم دعاکن بچم سالم به دنیا بیاد

ای جان بسلامتی عزیزم
قدمش مبارک

تبریک میگم پاقدمش مبارک.
بلاخره گرفتی بغلت.همش میگفتی چرا نمیزایم.زاییدی راحت شدی حالا.❤️😁🧿

بازم خوبه ببخشيد پسره
من قبلا شكم و كمرم ميگرفت

خداروشکر

بچه اولتون هستش ؟؟

مبارک باشه عزیزم

قدم نو رسیده مبارکه عزیزدلم

قدمش مبارک

مبارک باشه عزیزم😍

دردت چطور بود

کدوم شهر.ی. لطفاً بهمون اصلاعات بده

ببینمم

وایی گلم مبارک باشه 😍😘
چند هفته ؟

مبارکه😍
طبیعی یا سزارین؟

قدم نو رسیده مبارک عزیزم قدمش پر خیرو برکت❤️😍❤️😍

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان نوران مامان نوران روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان بهامین و هامین مامان بهامین و هامین ۴ ماهگی
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی