مردم خدایا ازحالت تهوع

۶ پاسخ

سلام دوستان،یه سوال،کسانی که ivf کردند تا چه زمانی آمپول انوکساپارین و تزریق می کردید؟

دمیترون

دیمن هیدرینات بخور ابه رو اتیش

منم هنوز بالا میارم🥲قرص هم تاثیر نداره

فقط سیرابی بخور

اااخ عزیزم منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم 💙🦢 مامان حسین جانم 💙🦢 ۷ ماهگی
مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری