این انومالی وزنش کدومه

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم میشه سونوگرافی انومالیتو کامل برام بفرستی
یه موردشو میخوام با برا خودم مقایسه کنم 😢🙏🏻

۲۳۹ گرم زده

اره گلم تو هجده هفته وزنش عالیه...چون برای من تو هجده هفته ۲۱۴ گرم بود بیست و نه هفته رفتم شد یک کیلو و چهارصد دکترم گفت خوبه🙏

239 گرم
از 28 به بعد وزن میگیره 😊

نه عزیزم اوکیه برا من ١٨هفته ٢٠٢گرم بود

۲۳۹ گرم
وزن از ۳۰ هفته ب بعد مهمه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد